<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
	xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
	>

<channel>
	<title>asaglik.com | Nilay Taş | Etkinlik</title>
	<link>https://asaglik.com/uyeler/uzm-nilay/activity/</link>
	<atom:link href="https://asaglik.com/uyeler/uzm-nilay/activity/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<description>Nilay Taş için etkinlik beslemesi.</description>
	<lastBuildDate>Mon, 26 Oct 2026 22:37:17 +0000</lastBuildDate>
	<generator>https://buddypress.org/?v=</generator>
	<language>tr</language>
	<ttl>30</ttl>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>2</sy:updateFrequency>
	
						<item>
				<guid isPermaLink="false">91c8a4a6ee19e15aecf92ec682016c2d</guid>
				<title>Nilay Taş Klinik Farmakoloji &#038; İlaç Bilimi forumunda Antidepresan birdenbire bırakılırsa elektrik çarpması hissi neden olur: Maliyet, süre ve yasal yaptırım sınırları konusunu başlattı</title>
				<link>https://asaglik.com/topic/antidepresan-birdenbire-birakilirsa-elektrik-carpmasi-hissi-neden-olur-maliyet-sure-ve-yasal-yaptirim-sinirlari-4/</link>
				<pubDate>Sun, 18 Oct 2026 21:46:51 +0000</pubDate>

									<content:encoded><![CDATA[<p>Merhaba, ben Nilay. Son haftadır bu konuyu araştırıyorum ama elimdeki veriler biraz dağınık, o yüzden topluluğun deneyimine danışmak istedim. Antidepresanları (özellikle SSRI/SNRI grubu) ani olarak kesince yaşanan &#8220;brain zaps&#8221; denilen el&hellip;</p>
]]></content:encoded>
				
				
							</item>
		
	</channel>
</rss>