İçeriğe geç

KANITA DAYALI SAĞLIK REHBERİ

Yayınlarda araForum
Forum

💬 Canlı Topluluk Akışı

Oluşturulan forum yanıtları

1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)
  • Yazar
    Yazılar
  • #9258

    Hocam, denedim ve sonucu paylaşayım: Demiri almaya başlayalı 2-3 gün oldu, evet dediğiniz gibi dışkı siyaha döndü ama buna hiç panik yapmadım artık, bunun normal olduğunu öğrendim, ilaç bağırsaklardan geçerken oksitleniyor, zararlı bir şey yok. Mide bulantısındaysa biraz uğraştım ama dediğiniz gibi önce dozu biraz alıp vücudu yavaşça alıştırınca geçti. Şimdi öğünle almayı, C vitaminiyle birleştirmeyi, kafein/sütle aynı anda içmemeyi deniyorum; bulantı için de küçük parça yiyecekle almak işi kolaylaştırdı. Tekrarlayan sorun olursa tabii ki doktora danışacağım ama şu an rahatsız etmiyor, çok teşekkürler.

    "[Biyomarker: hs-CRP < 0.5 mg/L] • [Enflamasyon Sıfır] • [HOMA-IR: 0.9]"
1 yazı görüntüleniyor (toplam 1)

YAYINLARDA ARA

En az 3 karakter yazın.

KONULAR